14

برخی از نامزدهای ریاست تیراندازی به سرپرستی علی دادگر در این فدراسیون معترض شدند.

  • کد خبر : 689
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۰۳
برخی از نامزدهای ریاست تیراندازی به سرپرستی علی دادگر در این فدراسیون معترض شدند.
اعتراض به سرپرستی احتمالی دادگر در فدراسیون تیراندازی/ نامه نگاری اعتراضی به نهادهای قضایی

به گزارش سرویس فدارسیون ها، دوره چهار ساله علی دادگر در فدراسیون تیراندازی ۲۰ تیرماه به پایان می‌رسد. وزارت ورزش و جوانان از مدتها پیش ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون را انجام داده اما این احتمال وجود دارد انتخابات بعد از المپیک توکیو انجام شود.

پیش از این، مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از انتخاب ۳ سرپرست برای فدراسیون تیراندازی، ژیمناستیک و اسکیت خبر داده بود که البته تا امروز هیچ اتفاقی رخ نداده است. در خصوص انتخاب دادگر به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری المپیک هم صحبت‌هایی مطرح شده که همین اعتراض برخی نامزدها را به دنبال داشته است.

حسین زکی‌زاده خزانه‌دار سابق و رئیس هیات استان قزوین در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: من شنیدم وزارت ورزش در نظر دارد دادگر را به عنوان سرپرست معرفی کند که این موضوع غیرقانونی است. پیش از این، وزارت ورزش اعلام کرده بود کسانی که نامزد هستند، نباید به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شوند تا عدالت زیر سوال نرود.

وی افزود: من در این خصوص به بازرسی وزارت ورزش نامه زدم و این موضوع را مطرح کردم. وزارت ورزش می‌تواند دست به ترکیب فدراسیون نزند و حتی دادگر را با تیم به المپیک اعزام کند. مشکلی در این خصوص وجود ندارد چرا که او هم چهار سال زحمت کشیده و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت اما اینکه به عنوان سرپرست معرفی شود، این موضوع عدالت را زیر سوال می برد چرا که او مجمع را می چیند.

رئیس هیات تیراندازی قزوین یادآور شد: انتخابات فدراسیون‌ها هم می‌گوید سرپرست باید بی‌طرف باشد. مجمع استان البرز قرار است ۲۲ تیر برگزار شود که علی دادگر به عنوان رئیس مجمع معرفی شده؛ این در حالی است که دوره او ۲۰ تیر به پایان می‌رسد. این نشان می‌دهد وزارت ورزش تمایل دارد دادگر سرپرست باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.