18

سه نشست قرآنی برای فعالان دانشجویی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برگزار می شود

  • کد خبر : 577
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
سه نشست قرآنی برای فعالان دانشجویی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برگزار می شود
رییس بنیاد و دبیر مرکز قرآن و عترت ورزش  از برگزاری سه نشست قرآنی منطقه‌ای برای فعالان دانشجویی در نیمه اول سال1400 خبر داد.

 

دکترحمید انصاری فرˈ اظهار داشت: اولین نشست قرآنی منطقه ای در روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه با حضور مسولان قرآنی کشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نشست با حضور ۲۰۰ نفر از فعالان قرآنی دانشکده های ورزش استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، گلستان، سمنان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

انصاری خاطرنشان کرد: برای غنی تر شدن این نشست از مسوولان قرآنی کشور جهت ابلاغ سیاست‌های اجرایی فعالیت‌های قرآنی نیز دعوت شده است که امیدواریم به اهداف مد نظر خودمان در این کارگاه‌ها دست یابیم.

وی توضیح داد: در این نشست کارگاه‌هایی با موضوع ˈ آشنایی با علم در قرآنˈ و ˈشیوه برگزاری این کارگاه‌ها در دانشگاه‌هاˈ، ˈشیوه اجرای حفظ و تدبر در قرآن کریم در دانشگاه‌هاˈ و ˈفعالیت‌های قرآنی جدید در دانشگاه‌هاˈ برپا خواهد شد.

مدیر مرکز قرآن و عترت نهاد در دانشگاه‌ها ادامه داد: دومین نشست و کارگاه ˈپنجم و ششمˈ اردیبهشت ماه در قم و با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های استان قم، مرکزی، تهران، البرز، قزوین و زنجان برگزار خواهد شد و سومین نشست نیز شهریورماه امسال به میزبانی استان همدان تشکیل خواهد شد که در آن نشست دانشگاه‌های استان‌های غرب کشور حضور خواهند داشت.

وی با بیان این اعتقاد که غفلت از قرآن شریف خسارت‌بار است، گفت: تلاش می‌کنیم تا این حسرت و ندامت دامنگیر جامعه دانشگاهی ما نشود و این مهم را با در دستور کار قرار دادن برنامه‌های قرآنی جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان عملیاتی خواهیم کرد

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.