19

ورزش تنیس خاکی در ۸۷۰ مدرسه ابتدایی کشور

  • کد خبر : 190
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۱
ورزش تنیس خاکی در ۸۷۰ مدرسه ابتدایی کشور

    وی ادامه داد: طرح انجمن تنیس خاکی مدارس باید در یکهزار مدرسه ابتدایی در نقاط مختلف کشور اجرا شود که از سال گذشته تاکنون ۸۷۰ انجمن در مدارس ابتدایی راه اندازی شد. رییس فدراسیون تنیس خاکی بیان کرد: در صورت حمایت استانداران و مسوولین ادارات کل آموزش و پرورش و پیگیری هیات های […]

shaysteh

 

 

وی ادامه داد: طرح انجمن تنیس خاکی مدارس باید در یکهزار مدرسه ابتدایی در نقاط مختلف کشور اجرا شود که از سال گذشته تاکنون ۸۷۰ انجمن در مدارس ابتدایی راه اندازی شد.

رییس فدراسیون تنیس خاکی بیان کرد: در صورت حمایت استانداران و مسوولین ادارات کل آموزش و پرورش و پیگیری هیات های تنیس خاکی در استان ها، تا پایان امسال انجمن تنیس خاکی دانش آموزی در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: تعداد زیادی از استان های کشور از طرح راه اندازی انجمن تنیس خاکی دانش آموزی استقبال کردند به طوری این طرح در ۸۷ مدرسه ابتدایی استان ایلام راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده اما استان مرکزی با وجود برخورداری از ظرفیت هایورزشی مناسب اقدامات موثری در این خصوص انجام نداده است.

شایسته گفت: هر انجمنی که در مدارس ابتدایی راه اندازی شود بلافاصله ازسوی فدراسیون این ورزش حمایت شده و تجهیزات اولیه تنیس خاکی در اختیار مدارس قرار می گیرد.

وی بیان کرد: تنیس از جمله ورزش هایی است که افراد باید از زمان کودکی با فنون و روش های آن آشنا شوند بنابراین برنامه ریزی برای آشنا کردن دانش آموزان با این ورزش در مدارس بهترین روش برای پیشرفت تنیس است.

رییس فدراسیون تنیس خاکی اضافه کرد: همه معلمان ورزش در مدارس ابتدایی کشور به مدت ۳۰ ساعت آموزش های لازم در خصوص ورزش تنیس خاکی را فرا می گیرند و آموزش های حرفه ای و بین المللی نیز به صورت دوره ای در همه این مدارس برگزار می شود.

وی گفت: فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران موفقترین فدراسیون در قاره کهن محسوب می شود به طوری که ۲۱ کشور از آسیای جنوب غربی و آسیای میانه زیر نظر این فدراسیون فعالیت می کنند.

رییس فدراسیون هیات تنیس خاکی خاطرنشان کرد: تیم ملی تنیس خاکی مدارس کشور در دو بخش آقایان و بانوان برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور به مسابقات یک میلیون دلاری آسیا اسفندماه امسال به کشور قطر اعزام می شود.

در این مجمع که ۱۴ نفر از ورزشکاران، مربیان و روسای هیات تنیس خاکی استان مرکزی حضور داشتند، «محمد حسن حسینخانی» به عنوان تنها کاندیدای ریاست این هیات معرفی شد و در پایان با کسب شش رای موافق و هشت رای سفید نتوانست اعتماد مسوولین ورزش تنیس خاکی استان را جلب کند.

به این ترتیب «فاطمه صالحی» از سوی رییس فدراسیون تنیس خاکی به مدت سه ماه به عنوان سرپرست هیات تنیس خاکی استان مرکزی منصوب و برگزاری مجمع انتخابی رییس این هیات به فروردین ماه سال آینده موکول شد. ک/۲

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.