20

ورزشکاران دانشجو با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند

  • کد خبر : 193
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۴۳
ورزشکاران دانشجو با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند

ورزشکاران دانشگاهی در زندگی ورزشی و تحصیلی خود دچار تردیدهایی می‌شوند که با کمک استراتژی‌های مناسب می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. به گزارش سینا، مطالعات جدیدی درباره مشکلات ورزشکاران دانشگاهی انجام شده است. محققان دریافتند که این ورزشکاران در سه زمینه دچار تردیدهایی هستند: ۱- تردیدهای شخصی مانند عدم توانایی در برقراری تعادل بین درس […]

ورزشکاران دانشگاهی در زندگی ورزشی و تحصیلی خود دچار تردیدهایی می‌شوند که با کمک استراتژی‌های مناسب می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند.

به گزارش سیناvarzesh .seina، مطالعات جدیدی درباره مشکلات ورزشکاران دانشگاهی انجام شده است. محققان دریافتند که این ورزشکاران در سه زمینه دچار تردیدهایی هستند: ۱- تردیدهای شخصی مانند عدم توانایی در برقراری تعادل بین درس و ورزش، تردیدهای اجتماعی مانند تردید درباره دوستان واقعی، تردیدهایی درباره آینده مانند تردید درباره شغل آینده و ادامه ورزش به صورت حرفه‌ای.

یکی از محققان درباره این مطالعات می‌گوید: ما می‌خواستیم بفهمیم که ورزشکاران دانشگاهی چگونه می‌توانند با چالش‌های موجود در زندگی‌شان و برقراری تعادل بین زندگی تحصیلی و ورزشی خود روبه‌رو شوند.

این مطالعات بر روی ۱۷ ورزشکار دانشگاهی انجام شد. اطلاعات به دست آمده از این مطالعات می‌تواند برای همه دانشگاه‌هایی که ورزشکاران حرفه‌ای و تحصیلات در سطح بالا دارند مورد استفاده قرار گیرند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای این دانشجویان تنظیم شوند.

بسیاری از ورزشکاران از راه‌های مختلف برای مقابله با این تردیدهای سه‌گانه استفاده می‌کنند. استراتژی‌های مناسب عبارتند از: پیدا کردن دوستان اجتماعی که بتوانند این افراد را حمایت کنند، مشورت با مشاوران تحصیلی، معاشرت با دیگران و استراحت داشتن، مذاکره کردن با مربیان ورزشی برای تعادل برقرار کردن بین ورزش و تحصیل.

یکی از محققان می‌گوید: دانشگاه‌ها نقش بسزایی در آماده کردن ورزشکاران دانشگاهی برای زندگی دارند. برای مثال آنها می‌توانند دپارتمان‌های مناسب برای این افراد بسازند. برنامه این دانشجویان باید زمان آزاد برای آن‌ها داشته باشد. آن‌ها باید بتوانند با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.