14

همایش دوچرخه سواری برگزار شد

  • کد خبر : 199
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۰۱
همایش دوچرخه سواری برگزار شد

همزمان با روز هوای پاک همایش دوچرخه سواری با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری پایتخت، به مناسبت روز هوای پاک همایش دوچرخه سواری با حضور سیدمحمد آقامیر رییس و سیدجلال عسگری معاون ورزش آقایان این سازمان، طلوعی شهردار، رضوانی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸، […]

همزمان با روز هوای پاک همایش دوچرخه سواری با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری پایتخت، به مناسبت روز هوای پاک همایش دوچرخه سواری با حضور سیدمحمد آقامیر رییس و سیدجلال عسگری معاون ورزش آقایان این سازمان، طلوعی شهردار، رضوانی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸، کارشناسان و مدیران ورزش مناطق ۲۲گانه و نمایندگان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به میزبانی منطقه ۸ برگزار شد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه برگزاری این همایش گفت: مدیریت شهری می کوشد تا از طریق گسترش تفریحات ورزشی همچون دوچرخه سواری شهروندان را به حفظ محیط زیست و داشتن هوای پاک ترغیب کند.

آقامیر با بیان این که شهرداری تهران از مدت ها قبل با شعار «خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک» برنامه های مختلفی را برای حفظ محیط زیست ارائه کرده است، افزود: از دیدگاه ما دوچرخه سواری به عنوان یک شاخص مهم برای رسیدن به سلامت اجتماعی، هوای پاک و محیط زیست سالم است.

به گفته وی منطقه ۶ و ۸ طی سال های اخیر به عنوان پایلوت رشته دوچرخه سواری در تهران فعالیت می کردند. اما امروز شاهد استفاده حداکثری شهروندان مناطق ۲۲گانه پایتخت از دوچرخه برای سفرهای داخل شهری هستیم.

علی اکبر هدهدی مدیر ورزش آقایان منطقه ۸ در مورد برگزاری همایش دوچرخه سواری اینگونه توضیح داد: این همایش با حضور بیش از ۷۰۰ دوچرخه سوار طی ۱۳ مسیر جداگانه برگزار شد و دوچرخه سواران در پایان در محل میدان نبوت مقابل ساختمان شهرداری منطقه ۸ تجمع کردند.

هدهدی افزود: در حال حاضر منطقه ۸ بیش از ۴۰ ایستگاه دوچرخه دارد و بالغ بر ۲۰ هزار تن از شهروندان این منطقه دارای کارت عضویت هستند.

حاشیه:

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مسیر مترو سرسبز تا میدان نبوت را همراه سایر دوچرخه سواران رکاب زد.

در پایان همایش به ۱۵ تن از شرکت کنندگان به قید قرعه دوچرخه اهدا شد.

آقامیر برای حضور این همایش از مترو برای مسیر رفت و از موتور برقی برای مسیر برگشت استفاده کرد.

گفتنی است همایش دوچرخه سواری روز ۲۹ دی ماه برگزار ش

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.