11

منتظر جواب مجلس هستم / اولویت من فدراسیون وزنه برداری است

  • کد خبر : 218
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۵۸
منتظر جواب مجلس هستم / اولویت من فدراسیون وزنه برداری است

وی اظهار داشت: شورای شهر اسلامی نامه ای در مورد این که عضویت در شورای اسلامی شغل محسوب نمی شود ، به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده و جواب این نامه هنوز نیامده است و هر وقت که اعلام شد من هم وضعیت خود را اعلام می کنم. رضازاده با بیان این که تا زمان […]

وی اظهار داشت: شورای شهر اسلامی نامه ای در مورد این که عضویت در شورای اسلامی شغل محسوب نمی شود ، به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده و جواب این نامه هنوز نیامده است و هر وقت که اعلام شد من هم وضعیت خود را اعلام می کنم.

رضازاده با بیان این که تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری در اسفند ماه حدود یک ماه دیگر باقی مانده است،خاطرنشان کرد: در این یک ماه ممکن است اتفافات دیگری بیفتد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: انتخاب من از بین شورا و فدراسیون، فدراسیون وزنه برداری است.

نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز (سه شنبه) در پایان مجمع فدراسیون والیبال در مورد مجمع فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: مجمع این فدراسیون قطعا امسال برگزار خواهد شد و رضازاده باید از یکی از مسوولیت های خود استعفا دهد.

براساس نامه سازمان بازرسی کل کشور عضویت در شورای اسلامی شهر تهران شغل محسوب می شود و کسانی که در شورای اسلامی شهر حضور دارند برای حضور در فدراسیون ها باید از شورای اسلامی شهر تهران استعفا دهند.

اما در این زمینه مجلس شورای اسلامی نظر دیگری دارد و می گوید که حضور در شورای اسلامی و شورای شهر شغل محسوب نمی شود و حتی سید مهدی هاشمی یکی از نمایندگان مجلس هم اکنون سکاندار فدراسیون تیراندازی است.

احمد دنیا مالی هم سال گذشته و پس از وقفه ای چندین ساله در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی با کسب اکثریت آرا رییس فدراسیون شد اما او به دلیل آن که عضو شورای شهر تهران است در نهایت شورای شهر را برگزید و از فدراسیون قایقرانی کنار رفت.

در همین زمینه وزارت ورزش و جوانان هم به حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرده است که از بین شورای اسلامی شهر تهران و وزنه برداری یکی را انتخاب کند.

از سوی دیگر مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران هم گفته است که این مساله را با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردم و وزیر خاطرنشان کرده است که ما در این رابطه بحثی نداریم، اما به استعلام سازمان بازرسی استناد کرده که نشست هایی را نیز با این سازمان داشته ایم و حتی از مجلس نیز در این زمینه استعلام کرده این و آنها اعلام کرده اند که در این زمینه مشکلی نیست؛ چراکه چندی پیش یک نماینده مجلس نیز رییس فدراسیون شد.

ثبت نام از نامزدهای پست ریاست فدراسیون وزنه برداری طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان از ۶ تا ۱۷ دی به مدت ۱۰ روز کاری برگزار شد.

علی مرادی، عبدالکریم پورکیان احمدآبادی، حسین رضازاده، کوروش باقری، علیرضا میرزایی، احمد سعادتمند، بهروز بهمند، مهدی روحانی، منوچهر رضاخانی و سید عیسی عابدی ۱۰ نامزد انتخابات فدراسیون وزنه برداری هستند

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.