12

مسابقات سراسری قهرمانی جودوی نیروی زمینی سپاه

  • کد خبر : 151
  • ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰:۳۳
مسابقات سراسری قهرمانی جودوی نیروی زمینی سپاه

مسوول هیات جودو نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی سینا گفت: این دوره از رقابتها با حضور ۷۰ بازیکن در قالب ۱۲ تیم به مدت یک روز در حال برگزاری است. ‘حسن امیرآبادی’ ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات از گروههای مهندسی و رزمی […]

مسوول هیات جودو نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی سینا گفت: این دوره از رقابتها با حضور ۷۰ بازیکن در قالب ۱۲ تیم به مدت یک روز در حال برگزاری است.

‘حسن امیرآبادی’ ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات از گروههای مهندسی و رزمی و توپخانه نیروی زمینی سپاه از یگانهای مختلف سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند.

وی گفت: نفرات برتر رقابتهای فوق در قالب تیم منتخب جودوی نیروی زمینی بهمن ماه امسال به مسابقات سراسری یگانهای کل سپاه راه می یابند و برترین های مسابقات هم در رقابتهای جودوی قهرمانی نیروهای مسلح در اواخر اسفندماه حضور می یابند.

امیرآبادی گفت: ارتقاء آمادگی رزمی و جسمانی پرسنل نیروی زمینی سپاه در رشته های گوناگون ورزشی اعم از تکواندو، کاراته و جودو سرلوحه فعالیتها قرار دارد.

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.