12

مردم در اجرای قانون امر به معروف نقش اساسی دارند

  • کد خبر : 280
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۴۷
مردم در اجرای قانون امر به معروف نقش اساسی دارند

دبیر کل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه نقش تشکل های مردمی، محوری است گفت با تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی، امید می رود تحولی در این بخش ایجاد شود. حجت الاسلام زرگر در نشست معاونین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که صبح امروز برگزار […]

دبیر کل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه نقش تشکل های مردمی، محوری است گفت با تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی، امید می رود تحولی در این بخش ایجاد شود.

حجت الاسلام زرگر در نشست معاونین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که صبح امروز برگزار شد با تاکید بر اهمیت نقش مردم در نظارت همگانی اظهار داشت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با  نقش مردم در فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به دو محور نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر دولت اشاره شده است.

از این رو نقش تشکل های مردمی و اهمیت و ضرورت معاونت تشکلهای مردمی در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر محوری است و امید می رود با تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی، تحولی در این بخش ایجاد شود.

شایان ذکر است در پایان این نشست ، به موجب حکمی از سوی رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، سید مهدی امینی به سمت معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر منصوب شد و از خدمات شایسته حجت الاسلام ظهرابی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد. 

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.