10

فیروز کریمی از ملوان جدا شد/ مشکلات مالی دلیل اصلی جدایی

  • کد خبر : 126
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
فیروز کریمی از ملوان جدا شد/ مشکلات مالی دلیل اصلی جدایی

به گزارش خبرگزاری نخبگان ورزش (سینا) به نقل از مهر، فیروز کریمی که به تازگی به عنوان سومین سرمربی این فصل تیم فوتبال ملوان انتخاب شده بود، پس از تمرین امروز یکشنبه این تیم با بازیکنانش خداحافظی کرد و گفت دیگر نمی تواند در خدمت فوتبال انزلی باشد. محمد نصرالله زاده، مدیرروابط عمومی تیم فوتبال […]

به گزارش خبرگزاری نخبگان ورزش (سینا) به نقل از مهر، فیروز کریمی که به تازگی به عنوان سومین سرمربی این فصل تیم فوتبال ملوان انتخاب شده بود، پس از تمرین امروز یکشنبه این تیم با بازیکنانش خداحافظی کرد و گفت دیگر نمی تواند در خدمت فوتبال انزلی باشد.

محمد نصرالله زاده، مدیرروابط عمومی تیم فوتبال ملوان، با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: من هم امروز متوجه این موضوع شدم و هنوز نمی دانم چرا کریمی به صورت ناگهانی تصمیم به جدایی گرفته است اما آنطور که بازیکنان اطلاع دادند ایشان از مشکلات مالی گلایه داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: شب گذشته که با کریمی صحبت کردم هیچ بحثی در مورد جدایی پیش نیامد. البته ما مشکلاتی را داریم و آن را نمی شود انکار کرد اما آقای محجوب، مالک تیم، به تازگی پرداخت هایی را داشتند و قرار بود فردا دوشنبه برای اردو به کرج بیاییم که با توجه به این اتفاق بعید می دانم این اردو برگزار شود.

مدیرروابط عمومی ملوان در پایان خاطر نشان کرد: تا این لحظه موفق به پیدا کردن کریمی نشدم و متاسفانه ایشان پاسخگوی تلفن دستی خود نیستند اما هواداران ملوان و اهالی رسانه مطمئن باشند ما پس از صحبت با فیروز کریمی و محجوب، دلیل اصلی این قطع همکاری یک طرفه را اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.