15

فعالیت بنیاد نخبگان ورزش به توسعه استانها کمک می کند

  • کد خبر : 233
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲:۵۰
فعالیت بنیاد نخبگان ورزش به توسعه استانها کمک می کند

قم – سینا- معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان ورزش گفت: فعالیت دفاتر بنیاد نخبگان در استان ها به حل مسایل و مشکلات این مناطق و شتاب دادن به توسعه آنها کمک می کند. به گزارش سینا، ‘حسین نادمی’ پنج شنبه در آیین معارفه رییس انجمن توسعه طلاب وروحانیون در قم اظهار کرد: این دفاتر می توانند با تشکیل و […]

قم – سینا- معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان ورزش گفت: فعالیت دفاتر بنیاد نخبگان در استان ها به حل مسایل و مشکلات این مناطق و شتاب دادن به توسعه آنها کمک می کند.

به گزارش سینا، ‘حسین نادمی’ پنج شنبه در آیین معارفه رییس انجمن توسعه طلاب وروحانیون در قم اظهار کرد: این دفاتر می توانند با تشکیل و فعال کردن کارگروه های تخصصی، نقش موثر خود را در توسعه استانها نشان دهند.

وی افزود: از روسای دفاتر استانی نخبگان نیز انتظار می رود با به کارگیری فرهنگیان و نخبگان گام های بلندی برای توسعه مناطق خود بردارند.

وی تبدیل فرهنگ کارمندی به کارآفرینی را از سیاست های جدیدبنیاد نخبگان برشمرد و گفت: این بنیاد در نظر دارد فرهنگ کارآفرینی را در بین کارمندان، با استفاده از روش های مختلف گسترش دهد.

نادمی همچنین به پیش بینی و اجرای بسته های جدید حمایتی از سوی این بنیاد اشاره کرد و افزود: بخشی از این طرح که شامل حمایت مادی و معنوی از نخبگان کشور است، آغاز شده که هدف آن توانمندسازی و گسترش دامنه نخبگی در جامعه است.

وی شمار نخبگان زیر پوشش این بنیاد را حدود ۱۴ هزار نفر عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.