18

حاج صفی بهترین گل تورنمنت را زد

  • کد خبر : 130
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
حاج صفی بهترین گل تورنمنت را زد

به گزارش خبرگزاری نخبگان ورزش (سینا) ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اولین دیدار ایران مقابل بحرین و برتری اش با نتیجه ۲ بر صفر، در گزارشی از این بازی نوشت: احسان حاج صفی، با زدن بهترین گل تورنمنت تا به این جا به ایران کمک کرد که شروع فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به […]

به گزارش خبرگزاری نخبگان ورزش (سینا) ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اولین دیدار ایران مقابل بحرین و برتری اش با نتیجه ۲ بر صفر، در گزارشی از این بازی نوشت: احسان حاج صفی، با زدن بهترین گل تورنمنت تا به این جا به ایران کمک کرد که شروع فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به آروزی خود در راه کسب چهارمین قهرمانی در این تورنمنت داشته باشند.

بحرین در ابتدا دقایقی روی دروازه ایران فشار آورد اما با گذشت نیمی از نیمه نخست ایران بهتر و بهتر شد و در دقایق پایانی این نیمه ضربه دیدنی حاج صفی باعث شد که تیم ملی ایران با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم هم مسعود شجاعی در حالی که ۱۹ دقیقه‌ به پایان بازی باقی مانده بود گل دوم را برای قهرمان جام ملت‌ها در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ به ثمر رساند تا ایران در کنار امارات در صدر گروه C این جام قرار گیرد.

با وجود این که هواداران ایران جو سنگینی را در ورزشگاه رکتنگلار ملبورن ایجاد کرده بودند این بحرین بود که شانس‌های بهتری در بازی ایجاد کرد.

ابتدا اسماعیل عبدالطیف شش دقیقه‌ بعد از شروع بازی حقیقی را امتحان کرد و سپس جی سی جان با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود که دروازه‌ ایران را باز کند.

دقایقی بعد ایران یک فرصت طلایی را به وسیله اشکان دژاگه از دست داد و او در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بحرین توپ را به بدن محمد جعفر کوبید.

اما جعفر در مقابل شوت مهار نشدنی ها‌فبک سپاهان که درست راهی گنج دروازه شد نتوانست کاری انجام دهد تا اکثر ۱۸ هزار تماشاگری که در ورزشگاه حضور داشتند، از این صحنه لذت ببرند.

در نیمه دوم هم جعفر نسبت به حقیقی بیشتر مجبور به واکنش شد. هر چند دروازه‌بان ایران هم یک شوت محکم از سوی جی سی جان را دفع کرد. با این وجود امیدهای بحرین برای برگشتن به بازی روی ضربه فنی که شجاعی از روی نقطه پنالتی و پس از ارسال کرنر تیموریان زد بر باد رفت تا ایران این بازی را دو بر صفر ببرد.

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.