13

المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای شالوده داوری آینده کشور است

  • کد خبر : 184
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۱۹
المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای شالوده داوری آینده کشور است

حسن کامرانی‌فر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی کشور اظهار داشت: اتفاقی که هم اکنون در قالب المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در کشور در حال رخ دادن است یکی از بنیادی ترین و قشنگ ترین فکرهای آموزش و پرورش است که شور و علاقه عجیبی نزد دانش آموزان ایجاد کرده است. وی […]

Kamrani farحسن کامرانی‌فر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی کشور اظهار داشت: اتفاقی که هم اکنون در قالب المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در کشور در حال رخ دادن است یکی از بنیادی ترین و قشنگ ترین فکرهای آموزش و پرورش است که شور و علاقه عجیبی نزد دانش آموزان ایجاد کرده است.
وی که خود یک معلم ورزش است، افزود: شاید قبلا مسابقات مدرسه‌ای انجام می‌شد اما چارت بندی و کلاسه بندی آن تحت عنوان المپیاد باعث شور و هیجان و توجه ویژه دانش آموزان و حتی اولیاء به آن شده است که به این کار سمت و سوی درست داده است. به عنوان یک معلم ورزش لذت این المپیاد در بین دانش‌آموزان احساس می‌کنم چراکه ابعاد جسمی، روحی و روانی و انگیزشی شرکت در رقابت‌های ورزشی را می‌بینم.
نماینده داوری فوتبال ایران در جام‌جهانی برزیل متذکر شد: یکی از دروازه‌های ورود به بحث داوری تجربه کردن داوری است که با توجه به تقسیم مسئولیت‌ها میان شرکت‌کنندگان در چنین المپیادی، دانش آموز می تواند تصمیم گیری سریع در داوری را از نزدیک تجربه و چه بسا علاقمند به بحث داوری شود.
کامرانی‌فر در خاتمه خاطرنشان کرد: این اتفاق بزرگی برای فتح باب ورود یک داور به جامعه داوری است که از اینجا شکل می‌گیرد. به اعتقاد من المپیاد درون مدرسه‌ای شالوده آینده داوری ورزش کشور است
لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.