13

لیموچی: باید هر دو ماه یک بار در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم

  • کد خبر : 246
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۰۷
لیموچی: باید هر دو ماه یک بار در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران افزود: سطح فنی بازیکنان روسیه و بلاروس بسیار بالاتر از بازیکنان ایران است و بازیکنان آن‌ها نسبت به بهترین بازیکن ما که ندا شهسواری است نزدیک به ۲۰۰ رنک اختلاف دارند و نسبت به بازیکنان دیگر ما در حدود ۴۰۰ رنک بالاتر هستند که همین موضوع سطح فنی آن‌ها […]

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران افزود: سطح فنی بازیکنان روسیه و بلاروس بسیار بالاتر از بازیکنان ایران است و بازیکنان آن‌ها نسبت به بهترین بازیکن ما که ندا شهسواری است نزدیک به ۲۰۰ رنک اختلاف دارند و نسبت به بازیکنان دیگر ما در حدود ۴۰۰ رنک بالاتر هستند که همین موضوع سطح فنی آن‌ها را نشان می‌دهد. البته بازیکنان ما در رقابت‌های بین‌المللی شرکت نکرده‌اند و از تجربه خاصی برخوردار نیستند اما در مقابل بازیکنان حریف به دلیل حضور متعدد در رقابت‌های بین‌المللی بسیار آماده و باتجربه بوده‌اند.

وی افزود: مشکل دیگر ما این بود که بازیکنان بلاروس و روسیه کات‌زن دور از میز بودند که بازیکنان ما به هیچ وجه با این نوع سیستم بازی آشنایی نداشتند. حتی در آقایان نیز بازیکنان ما با چنین شیوه‌ای آشنا نیستند. ما همین قدر که توانستیم مقابل این تیم‌ها قرار بگیریم، باعث شد تجارب زیادی نصیب بازیکنان ما شود. از بازی‌ها نیز فیلم گرفتیم تا بتوانیم نکات فنی مثبت را به بازیکنان ایران انتقال دهیم. من خواستار این شدم بازیکنانی از چین، اروپا و کره شمالی که کات‌زن دور از میز و حمله‌ای نزدیک میز هستند را به ایران بیاوریم تا بازیکنان ما با شیوه‌های متفاوت به خوبی آشنا شوند.

لیموچی در ادامه درباره میزان حمایت فدراسیون پینگ‌پنگ از بانوان ملی‌پوش گفت: فدراسیون از لحاظ مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. به نظر من یا اسپانسر یا کمیته ملی المپیک و یا وزارت ورزش و جوانان باید کمک کنند تا بودجه مناسبی در اختیار بانوان قرار گیرد. وقتی ما نمی‌توانیم تیمی را به خاطر بودجه به ایران دعوت کنیم یا خودمان در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم، باعث می‌شود بازیکنان‌مان نتوانند عملکرد خوبی در مسابقات رسمی از خود نشان بدهند. تیم بانوان ایران خیلی وقت است که در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده است. در حالی که حداقل باید هر دو ماه یک بار در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم کما اینکه تیم‌های مقابل حداقل هر ماه یک بار در مسابقه‌های مختلف شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با بیان اینکه باید ورزش بانوان در رشته‌های مختلف به صورت ریشه‌ای نگاه شود گفت: مسئولان ورزش باید به صورت دقیق ارزیابی کنند که چرا رشته‌هایی مانند والیبال و بسکتبال تا این میزان خوب عمل کرد و نتایج درخشانی گرفت و با به دست آوردن راهکارهای آن آن‌ها را به سایر ورزش‌ها نیز تسری دهند تا به این شکل ورزش ایران در بخش بانوان نیز با پیشرفت روبه‌رو شود.

وی درباره ارزیابی خود از نحوه نتیجه‌گیری پینگ‌پنگ‌بازان ایران در رقابت‌های انفرادی جام فجر نیز گفت: کار بسیار سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.