21

سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه رقابتهای مسابقات دانشگاههای ارتش اقدام به برگزاری رقابتهای قهرمانی تکواندو در تهران نمو/.

  • کد خبر : 144
  • ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰:۲۳
سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه رقابتهای مسابقات دانشگاههای ارتش اقدام به برگزاری رقابتهای قهرمانی تکواندو در تهران نمو/.

پایان رقابتهای تکواندو دانشگاه های ارتش سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه رقابتهای مسابقات دانشگاههای ارتش اقدام به برگزاری رقابتهای قهرمانی تکواندو در تهران نمود. به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۸۰ تکواندو کار از دانشگاههای ارتش در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری با هم به رقابت […]

پایان رقابتهای تکواندو دانشگاه های ارتش

سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه رقابتهای مسابقات دانشگاههای ارتش اقدام به برگزاری رقابتهای قهرمانی تکواندو در تهران نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۸۰ تکواندو کار از دانشگاههای ارتش در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی بر سکوی قهرمانی این رقابتها ایستاد و دانشکده علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و دانشکده فارابی به ترتیب مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است در پایان جوایز و احکام  این دوره از مسابقات با حضور امیر سرتیپ مجدآرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی دیگر از مسئولین این رشته به شرکت کنندگان اهدا گردید.

 

پایان رقابتهای قهرمانی پینگ پنگ ارتش

مسابقات پینگ پنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت ۱۰ تیم از نیروهای تابعه ارتش برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات که با بیش از ۶۰ پینگ پنگ باز و به میزبانی آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی برگزار شد، ورزشکاران در دو رشته انفرادی و تیمی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم ستاد ارتش بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و تیمهای نیروی زمینی و نیروی هوایی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از مدیران و مسئولین ورزش ارتش و پیشکسوتان این رشته برگزار گردید از نفرات و تیمهای برتر تجلیل شد.

 

بانوان ارتش فاتح مسابقات نیروهای مسلح

مسابقات شنا، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان نیروهای مسلح با قهرمانی تیم ارتش به کار خود پایان داد.

این مسابقات به مناسبت بزرگداشت اعیاد بزرگ قربان و غدیرخم و با شرکت تیمهای منتخبی از ارتش، سپاه، ناجا، وزارت دفاع و ستاد کل به میزبانی نیروی انتظامی برگزار که در پایان و در مجموع امتیازات کلی تیم بانوان ارتش با کسب ۱۲۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیمهای وزارت دفاع و نیروی انتظامی الف به تربیت عناوین دوم وسوم را از آن خود کردند.

نتایج تیمی و انفرادی رشته های مختلف:

شنا:  ۱- ارتش         ۲- وزارت دفاع           ۳- نیروی انتظامی

پینگ پنگ:  ۱- ارتش          ۲- وزارت دفاع           ۳- نیروی انتظامی

آمادگی جسمانی:  ۱- نیروی انتظامی الف         ۲- وزارت دفاع          ۳- نیروی انتظامی

ب

 

ارتش فاتح مطلق مسابقات هندبال قهرمانی نیروهای مسلح

این رقابتها با شرکت تیمهایی از یگانهای تابعه نیروهای مسلح برگزار شد که درنهایت تنمهای اعزامی از ارتش با اقتدار توانستند به مقامهای اول تا چهارم را به دست آورند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور امیر سرتیپ مختارزاده، رئیس هیئت هندبال نیروهای مسلح، آقای جلال کوزه گری سرپرست فدراسیون هندبال، سرهنگ آزوره، جانشین تربیت بدنی نیروهای مسلح و سرهنگ صفری، جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی دیگر از مسئولین و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار گردید از تیمها و نفرات برتر با اهداء لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

نتایج کلی مسابقات :

نیروی زمینی، هوانیروز، دانشگاه فارابی، دژبان آجا به ترتیب اول تا چهارم شدند.

 

پایان رقابتهای جودو  قهرمانی دانشگاههای ارتش

در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۰۰ جودوکار در قالب  تیمهای دانشگاههای ارتش به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار گردید، این دانشگاه به مقام نخست دست یافت و  دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مقام دوم را کسب کرد.

نتایج انفرادی به شرح زیر می باشد:

۵۵- کیلوگرم :۱-مهدی اسماعیل زاده  ۲- میلاد ذینعلی  ۳- عارف ولی پور و رضا خیرآبادی

۶۰- کیلوگرم  :۱- محمد حمیدی ۲- شعیب دست خیز  ۳- مهدی نقابی و مصطفی عابدی

۶۶- کیلوگرم :۱- رسول قاسمی ۲- سهیل حسین نژاد  ۳- علی بارانی و سعید ایزدی

۷۳- کیلوگرم :۱- میثم نبی ۲- رسول رضایی ۳- احمد پوراقبالی و آیت ا… حیدری

۸۱- کیلوگرم : ۱- کامران فتاحی ۲- احمد پولادمند ۳- محمد گرایی و احسان توانگر

۹۰- کیلوگرم : ۱- مسعود نادری ۲- امین کرمی ۳- یاسر یاسری فر

۹۰+ کیلوگرم:  ۱- مهدی الهامیان ۲- عباس هاشمی  ۳- احمد یوسف پور  و  میلاد غلامی

 

پایان  مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشگاههای ارتش

در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، ۵۰  تیرانداز از دانشگاههای ارتش در دو قسمت تفنگ بادی و تپانچه بادی با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در مجموع دانشگاه افسری نیروی زمینی با کسب ۱۶۳۹ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و دانشگاه فارابی و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بترتیب با  ۱۵۴۸  و ۱۴۶۰  امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد، از نفرات و تیمهای برتر و همچنین پیشکسوتان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

نفرات برتر در قسمت انفرادی تفنگ :

۱- آیت کرمی   ۲- سعید بانشی   ۳- صابر کمالی

نفرات برتر در قسمت انفرادی تپانچه :

۱- مهرداد معظمی گودرزی  ۲- وحید مافی   ۳- علی حشمتی

 

حضوردرخشان کارکنان و خانواده های ارتش در مسابقات آسیایی ۲۰۱۰

در پایان مسابقات بازیهای آسیایی گوانگ ژو ۲۵ نفر از کارکنان و خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران که عضو تیمهای مختلف اعزامی به مسابقات بودند با کسب مدالهای مختلف و ثبت رکوردهای جدید حضوری درخشان و به یادماندنی در این دوره از رقابتها داشتند.

قهرمانان ارتشی در این رقابتها با کسب ۵ نقره و ۴ برنز برگ زرین دیگری به افتخارات ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران افزودند.

اسامی مدال آوران:

خانم الهه احمدی عضو تیم نزاجا فرزند سروان احمدی – تیراندازی – ۲ نقره انفرادی و یک برنز تیمی

خانم نرجس امام قلی نژاد فرزند پرسنل – تیراندازی – یک نقره انفرادی و یک برنز تیمی

سرباز وظیفه فرشید فارسی نژادیان – دوچرخه سواری – یک نقره و یک برنز تیمی

سرباز وظیفه کیهان شمسی – قایقرانی – چهارم انفرادی

سرباز وظیفه حسن رحیمی – کشتی –  پنجم انفرادی

اسامی نفرات تیمی:

آرش کمالوند – والیبال – مدال نقره

جواد داوری – بسکتبال – مدال برنز

 

پایان رقابتهای کاراته دانشگاههای ارتش

رقابتهای کاراته دانشگاههای ارتش، با معرفی نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه امام علی(ع) نیروی زمینی و با شرکت بیش از ۷۰ کاراته کار در قالب چهار تیم از دانشگاههای ارتش در دو قسمت کومیته کنترلی و کاتا برگزار شد، تیم دانشگاه هوایی شهید ستاری موفق شد با کسب بیشترین امتیاز  بر سکوی قهرمانی این رقابتها قرار گیرد و تیمهای دانشگاه افسری امام علی (ع) و دانشگاه فارابی به ترتیب مکانهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

صعود کوهنوردان ارتش به قله درفک 

تیم منتخب کوهنوردی  ارتش موفق به فتح قله درفک در شهرستان منجیل شدند.

در این صعود که به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۴۸۰۰۰ شهید ارتش و به میزبانی آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد، کوهنوردان  موفق به صعود قله مذکور  شده و پرچم مقدس ایران را به اهتزاز درآوردند.

بر اساس این گزارش، آقایان بهمن ناصری، نادر رمضان خانی، مظاهر منافی آذر،              قربانعلی ولدخانی، حسین شاهرودی، حسین رحیمی، امیرحسین یحیی پور، محمدعلی آجری، محمود منفرد، علی محمودی، مهرداد مقدم، حسن چمکلانی، مصطفی اکبری، بابک سالاری،  علی پیری، فرامرز فرشاد، سید علی موسوی، حسین لشتی زند، حمید مالکی پور، محمد مینوئی، رضا مهدی پشته، سیف علی ولی پور، محمود حسین زاده حیدری، محمد حدادی، احمد گل خواه، منصور رستمی، علی همت زاده و توحید همت زاده در این صعود حضور داشتند.

 

پایان مسابقات شنا ارتش

در این مسابقات که با حضور ۷ تیم و ۸۰ شناگر از نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، هوانیروز، دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه امام علی (ع)، در سه رده سنی عموم، ۳۰ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برگزار شد، با هم به رقابت پرداختند و در پایان با معرفی نفرات برتر رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

نتایج انفرادی رشته های مختلف:

۵۰ متر آزاد بالای ۴۰  سال:        ۱- حبیب نظری          ۲- فرهاد بخشی زاده       ۳- محمود قادری

۵۰ متر آزاد ۳۰ تا ۴۰ سال:         ۱- تقی قربانزاده         ۲- جواد دهقان                ۳- رضا عبدی

۵۰ متر قورباغه بالای ۴۰ سال:   ۱- سیروس فخری       ۲- محمد آخوندی            ۳- محمود قادری

۵۰ متر قورباغه ۳۰ تا ۴۰ سال:   ۱- سید جمال ساداتی ۲- جاسم امیدوار             ۳- امین احمدی

نتایج تیمی:

مقام اول: نیروی زمینی،  مقام دوم: نیروی هوایی،  مقام سوم: هوانیروز.

 

پایان مسابقات قهرمانی  باستانی ارتش

مسابقات ورزش باستانی و زورخانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت تیم های منتخب نیروهای تابعه ارتش برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات که با شرکت جمع کثیری از ورزشکاران به میزبانی باشگاه ملوان نیروی دریایی ارتش انجام گردید، در پایان مسابقات تیمی و انفرادی تیم نیروی هوایی به مقام اول دست پیدا کرد و تیم های نیروی دریایی و هوانیروز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور امیر سرتیپ مجدآرا ، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر دریادار مهدی نادری، رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای ارتش و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این رشته برگزار گردید، ورزشکاران منتخب احکام و جوایز خویش را دریافت نمودند.

 

 

پایان مسابقات پرس سینه قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سازمان تربیت بدنی ارتش با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام آجا اقدام به برگزاری اولین دوره رقابتهای پرس سینه قهرمانی ارتش نمود .

در این دوره از رقابتها که به میزبانی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برگزار شد، ۶۰ ورزشکار در قالب ۶ تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم نیروی هوایی با ۶۶ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیمهای نیروی زمینی و هوانیروز بترتیب با ۵۸ و ۵۷ امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند .

اسامی نفرات برتر :

دسته ۶۰ کیلو گرم : ۱-ایمان علیخانی ۲-بهروز شاهوردی۳-معین کرمی

دسته ۵/۶۷ کیلو گرم : ۱-محمد شهبازی ۲-حسین عظیم زاده

دسته ۷۵  کیلو گرم : ۱-پوریا نجفی۲-امین آقا علی ۳-ایرج شادرزی

دسته ۵/۸۲ کیلو گرم : ۱-مجید نظرخانی ۲-محمود فاضلی  ۳-حسین بابا

دسته ۹۰ کیلو گرم : ۱-حسین هوشمندی ۲-محمد عسکری ۳-محسن ربیعی

دسته ۱۰۰ کیلو گرم : ۱-فریدون گورانی ۲-سید روح ا… رسولی ۳-اکبر گودرزی

دسته ۱۱۰ کیلو گرم : ۱-عباس ورهزردی  ۲-ایوب سنایی ۳-مجتبی میرزایی

دسته ۱۲۵ کیلو گرم : ۱-محمد خلفه پیلساز ۲-یاسر علی اعلا ۳-سهراب غلامی

دسته ۱۲۵+ کیلو گرم : ۱-حسین عبدی فر ۲-علیرضا سیاه سروی ۳-ذاکر قاسمی

 

 

برگزاری کلاس CPR یا احیای قلبی در ارتش

سازمان تربیت بدنی ارتش با همکاری هیئت کوهنوردی ارتش اقدام به برگزاری یک دوره کلاس آشنایی با احیای قلبی در کوهستان ویژه کوهنوردان منتخب ارتش نمود.

در این کلاس که به استعداد ۳۰ نفر و به میزبانی مرکز آموزش بهداری نیروی زمینی برگزار شد، شرکت کنندگان با مبانی کمکهای اولیه و روشهای احیای قلبی در کوهستان آشنا شدند.

 

پایان رقابتهای کشتی دانشگاههای ارتش

سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه رقابتهای مسابقات دانشگاههای ارتش اقدام به برگزاری رقابتهای قهرمانی کشتی در تهران نمود.

بیش از ۸۰  کشتی گیر از دانشگاههای ارتش در محل دانشگاه شهید ستاری با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم دانشگاه هوایی شهید ستاری با کسب ۶۳ امتیاز بر سکوی قهرمانی این رقابتها ایستاد و دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر و دانشگاه فارابی به ترتیب با ۶۲ و ۵۸ امتیاز مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور امیر سرتیپ مجد آرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی دیگر از مسئولین و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار گردید از تیمها و نفرات برتر با اهداء لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

 

والیبال قهرمانی دانشجویان دانشگاههای آجا

رقابتهای والیبال قهرمانی دانشگاههای ارتش با معرفی نفرات و تیمهای برتر به کار               خود پایان داد.

در این مسابقات که با حضور دانشجویان منتخب دانشگاههای امام علی (ع) نیروی زمینی، امام خمینی (ره) نوشهر نیروی دریایی، شهید ستاری نیروی هوایی، علوم و فنون فارابی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش و به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، در پایان تیم دانشگاه افسری امام علی (ع) موفق شد با غلبه بر رقبا مقام اولی را تصاحب کند و تیمهای دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)نوشهر نیز به ترتیب به مقامهای دوم و سوم تیمی دست یافتند.

احکام و جوایز انفرادی و تیمی این رقابتها با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین ورزش ارتش اهدا شد.

 

پایان مسابقات هندبال قهرمانی ارتش

این رقابتها با شرکت ۸ تیم از یگانهای تابعه ارتش برگزار شد که در نهایت تیم نیروی زمینی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم دژبان ارتش و هوانیروز به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، رئیس هیئت هندبال، امیر سرتیپ رمضانزاده، فرمانده دژبان ارتش و جمعی دیگر از مسئولین و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار گردید از تیمها و نفرات برتر با اهداء لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.