15

برگزاری باشکوه المپیاد، ثمره تلاش افراد و نهادهای مختلف بود

  • کد خبر : 238
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲:۴۸
برگزاری باشکوه المپیاد، ثمره تلاش افراد و نهادهای مختلف بود

دبیرکل اجرایی دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، گفت: برگزاری باشکوه این رویداد ثمره تلاش و هماهنگی افراد و نهادهای مختلف بود که باید از تمامی آنان تشکر وقدرانی کنم. به گزارش ستاد خبری دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر، دکتر عماد حسینی در آئین اختتامیه […]

دبیرکل اجرایی دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، گفت: برگزاری باشکوه این رویداد ثمره تلاش و هماهنگی افراد و نهادهای مختلف بود که باید از تمامی آنان تشکر وقدرانی کنم.

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر، دکتر عماد حسینی در آئین اختتامیه این رویداد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، تصریح کرد: اعتقاد دارم دانشگاه شهید بهشتی در این ایام خاص رویکرد فوق العاده ای داشت و با دنبال کردن شعار همه با هم برای یک هدف، به خوبی اهداف خود را به منحصه ظهور گذاشت.

وی افزود: در راستای شعار عزم ملی و مدیریت جهادی که شعار ملی است و برای توسعه ورزش همگانی و دانشگاهی به مدت ۲۰ روز این المپیاد در دو بخش دختران و پسران با قدرت برگزار شد.

دکترعماد حسینی افزود: در این ۳ ماه که به ما اعتماد شد تا دانشگاه شهید بهشتی میزبان المپیاد دوازدهم باشد، عزم ملی و همت عالی دوستان با هدایت ریاست دانشگاه آقای دکتر تهرانچی و سرپرست کل المپیاد دکتر یزدی و اعضای هیات رئیسه شروع به کار کردیم و کمیته های مختلفی را تشکیل دادیم.

وی با ادامه داد: کمیته های مختلفی چون اجرایی، تجهیزات اماکن و دیگر کمیته ها با یاری همدیگر این فرآیند زیبا را خلق کرده و آنچه مشاهده شد، ماحصل تلاش گروهی بود.

دکترحسینی با اشاره به همیاری دیگر دانشگاه نیز افزود: شاهد بودیم که دانشگاه های مختلف بارها از کمکی برای همیاری دریغ نکردند. همچنین از ویژگی های خاص این المپیاد برگزاری دختران و پسران در یک دانشگاه بود که به لطف خداوند و باتوجه به زمان کوتاهی که داشتیم از این ماموریت دشوار، سربلند بیرون آمدیم.

وی با تاکید براینکه می بایست به رسم ادب از تمام عوامل تشکر کند، ادامه داد: از سازمان امور دانشجویان به نمایندگی از وزارت علوم، دکتر صدیقی، دکتر ریاضی، ریاست دانشگاه شهید بهشتی آقای دکتر تهرانچی، اعضای هیات رئیسه و جناب آقای دکتر یزدی که با پیگیریی های خاص خودشان ما را راهنمایی کردند قدردانی دارم.

دبیرکل اجرایی دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات عالی کشور، ادامه داد: از افراد و نهادهایی که به ما اعتماد کردند و از کمیته های مختلف که شبانه روزی کمک کردند و شاید بعضی از دوستان حتی دو شبانه روز استراحت نداشتند، انتظامات که نظم خوبی را به المپیاد بخشید، خدمات، شهردای منطقه یک که ما را همراهی کردند، فرمانداری محترم، اورژانس تهران نیز باید تشکر داشته باشم.

وی افزود: داوطلبان عزیزی که بسیار زحمت کشیدند نیز تشکر می کنم و از ریاست دانشگاه شهید بهشتی می خواهم نهظت داوطلبین را جدی بگیرد چراکه اگر آنان نبودند با مشکلات روبرو می شدیم.

دکتر عماد حسینی از اصحاب رسانه نیز که این رویداد را به خوبی پوشش دادند، قدردانی بعمل آورد.

وی همچنین در بخش از صحبت های خود به صورت ویژه از دکتر ذوالفقاری معاونت محترم اداری و مالی تشکر کرد و گفت: همچنین باید از دکتر عبدلی و دکتر برومند مسوول کمیته افتتاحیه و اختتامیه نیز تشکر کنم و چنانچه نام فردی جاماند عذرخواهی می کنم، چراکه همه برای برگزاری باشکوه این رویداد تلاش کردند

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.