25

افرادی که قصور کرده‌اند باید مو‌اخذه و قانونی با آنها برخورد شود

  • کد خبر : 463
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
افرادی که قصور کرده‌اند باید مو‌اخذه و قانونی با آنها برخورد شود

واعظ آشتیانی ، در خصوص برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی  اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم این وضعیت پیش آمده را قطعا باید کسانی  که در گذشته مسئولیت داشته و به آن عمل نکردند، پاسخگو باشند چرا که در هر صورت تاریخ مسابقات در زمان تعیین شده قابل تغییر بوده و به طور حتم ‌فیفا […]

  1. واعظ آشتیانی ، در خصوص برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی  اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم این وضعیت پیش آمده را قطعا باید کسانی  که در گذشته مسئولیت داشته و به آن عمل نکردند، پاسخگو باشند چرا که در هر صورت تاریخ مسابقات در زمان تعیین شده قابل تغییر بوده و به طور حتم ‌فیفا و ای ‌اف سی نیز به کشورهایی که در تاریخ‌های معین شده با رسومات و مراسم‌ خاصی مواجه بودند این امکان را می‌داد که نسبت به تغییر تاریخ‌های تعیین شده اقدام کنند.
بنابراین زمانی که تاریخ بازی این دیدار مشخص شده مسئولان می‌توانستند نسبت به تغییر آن اقدام کنند اما معتقدم این بزرگترین قصور فدراسیون فوتبال بوده و آنها باید در ارتباط با این موضوع پاسخگو باشند اما متاسفانه  هیچ مرجعی تا به این لحظه فدراسیون را مواخذه نکرده و برخورد قانونی نیز نداشته است.
آشتیانی افزود: با توجه به اینکه تاریخ این دیدار در زمان مشخص ثبت شده و اعتراضی هم از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران صورت نگرفته بر همین اساس ای ‌اف سی طبق قانون آن را اجرایی می‌کند.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بیان کرد: دیدار ایران با کره‌جنوبی با تاسو‌عای حسینی مصادف شده و باید بگویم مردم ایران برای حضرت امام حسین و اهل بیت آن حرمت و احترام خاصی قائل هستند و حتی این حرمت را ۱۴۰۰ سال نگه داشته‌اند و به طور حتم این علاقه مردم باعث نمی‌شود مردم حرمت‌ها را زیر پا بگذارند اما امیدوارم پس از این دیدار ‌مسببین اصلی این موضوع به مردم معرفی شوند و این افراد نیز به جای رفتن به سفرهای مختلف پاسخگوی این حرکت نا‌شایست باشند و به طور حتم اگر این مو‌اخذه بعد از بازی انجام نشود مطمئنا  در آینده اتفاقات بدتر مشابه این حرکت را نظاره‌گر خواهیم بود. بنابراین مسئولان امر باید پیگیری‌های لازم  را داشته باشند.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همچنین گفت: فردی یا گروهی در زمان تعیین تاریخ بازی سنگی را در چاه انداختند که در حال حاضر ۸۰ میلیون ایرانی از درآوردن آن ناتوان هستند. امیدوارم این بی کفایتی و اتفاقاتی که رخ داد برخی افراد از آن به دنبال سوءاستفاده  و سیاسی کردن موضوع نباشند
لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 35در انتظار بررسی : 35انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.