12

اسپانیا وایتالیا بردند،ترکیه درایستگاه سوم باخت

  • کد خبر : 408
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۵:۰۴

تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا درهفته سوم رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بامداد دوشنبه به ترتیب برابرتیم های آلبانی و مقدونیه به پیروزی رسیدند و تیم ترکیه به ایسلند باخت.   به گزارش سینا؛تیم اسپانیا یکشنبه شب برابر تیم آلبانی ایستاد و در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی […]

تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا درهفته سوم رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بامداد دوشنبه به ترتیب برابرتیم های آلبانی و مقدونیه به پیروزی رسیدند و تیم ترکیه به ایسلند باخت.

 

به گزارش سینا؛تیم اسپانیا یکشنبه شب برابر تیم آلبانی ایستاد و در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید این دیدار ازگروه G و درورزشگاه ‘ Loro Borici’ آلبانی برگزار شد.
‘دیگو کاستا’ در دقیقه ۵۵ و ‘نولیتو’ در دقیقه ۶۳ برای ماتادورها در این دیدار گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن تیمشان کردند.
اسپانیایی ها هفته گذشته نیز درشهر یوونتوس تیم ایتالیا را با تساوی یک بریک متوقف کردند.
بازیکنان تیم ملی ایتالیا اصلی ترین رقیب اسپانیا در این گروه نیز در دیگر دیدار همزمان درحالی که از تیم مقدونیه عقب افتاده بودند برابر این تیم به برتری رسیدند و از شکست،پیروزی ساختند.
در این دیدار برای تیم ملی ایتالیا ‘آندره ا بلوتی’ دردقیقه ۲۴ و ‘چیروایموبله’ دردقایق ۷۹ و ۹۰ گلزنی کرده وتیمشان را ازشکست برابر مقدونیه نجات دادند.
از سوی دیگر آنان جای ‘پله’ مهاجم اصلی این تیم که به دلیل رفتار توهین آمیز هنگام تعویض در دیدار برابر تیم ملی اسپانیا با سرمربی تیمشان داشته و از این تیم اخراج شده بود، با گل هایی که به ثمر رساندند به خوبی پر کردند تا جای خالی او در تیم احساس نشود.
گل های تیم ملی مقدونیه نیز توسط ‘نستورفسکی’ در دقیقه ۵۷ و ‘حسنی’ در دقیقه ۵۹ وارد دروازه لاجوردی پوشان شد اما این گل ها برای برتری برابر آتزوری ها کافی نبود.
تیم های اسپانیا، ایتالیا و آلبانی درحال حاضر عناوین اول تا سوم جدول رده بندی گروه G را به خود اختصاص داده اند.
تیم ترکیه نیز در یکی از حساس ترین دیدارهای بامداد دوشنبه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم ایسلند شد.
بازیکنان تیم ملی ترکیه در هفته دوم تیم اوکراین را با نتیجه تساوی ۲ بر۲ متوقف کرده بودند و امید آن می رفت که در دیدار برابر تیم ایسلند به برتری برسند که این گونه نشد.
پیش از این دیدار و در دیدارهای همزمان تیم ملی اوکراین با نتیجه ۳ برصفر برابر کوزوو به پیروزی رسید و تیم ملی کرواسی با یک گل از سد فنلاند گذشت.
تیم ملی کرواسی هم اکنون با ۷ امتیاز درصدر گروه I قراردارد و تیم های ایسلند و اوکراین دررده های بعدی این گروه قراردارند.
در سایر دیدارهای همزمان و ازگروه D این نتایج بدست آمد:
صربستان ۳ – اتریش ۲
مولداوی یک – جمهوری ایرلند۳

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.