12

آقای مطهری! در حوزه ای که تخصص ندارید ورود نکنید /بجای شماتت فدراسیون فوتبال عاشورا را دست اویز اهداف خود کردید

  • کد خبر : 322
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۵۵
آقای مطهری! در حوزه ای که تخصص ندارید ورود نکنید /بجای شماتت فدراسیون فوتبال عاشورا را دست اویز اهداف خود کردید

جناب آقای علی مطهری نماینده محترم تهران   باصلوات بر محمد وآل محمد  (ص) در خصوص بازی ایران و کره در شب عاشورا و سخنان شما در مورد انجام این بازی در این لیالی سوگ و عزا، قبل از هر چیز چند نکته مهم در مورد وظایفتان به عنوان نماینده مردم در مجلس را متذکر […]

جناب آقای علی مطهری نماینده محترم تهران

 

باصلوات بر محمد وآل محمد  (ص) در خصوص بازی ایران و کره در شب عاشورا و سخنان شما در مورد انجام این بازی در این لیالی سوگ و عزا، قبل از هر چیز چند نکته مهم در مورد وظایفتان به عنوان نماینده مردم در مجلس را متذکر شوم.  وظیفه ذاتی هر نماینده پیگیری حقوق مردم در حوزه استحفاظی خود آن نماینده، قانون گذاری و نظارت بر حسن انجام امور است. نماینده وظیفه اجرایی ندارند و مجلس محل مقدسی برای حل مشکلات مردم وکشور است نه جولانگاهی برای ایجاد مشکل، خلق چالش و لطمه زدن های جبران ناپذیر به اعتقادات پاک و مذهبی ملت ایران.

آقای مطهری جای افسوس است که آثار پدر شهیدتان _ آن آیت الله بزرگوار که قلمش منشاء برکت بود_ را نخوانده اید. اگر می خواندید حتما می دانستید حسین(ع) یعنی چه! نهضت حسینی یعنی چه! شاید آنوقت درک می کردید که حسین(ع) نوری است برای همه زمان ها و سفینه نجاتی برای همه دوران. آنوقت می دانستید که حماسه حسین(ع)، ظلم ستیزی بوده تا هیچ نابه کاری زمام امور را به دست نگیرد. اگر کمی به اندازه حتی ساعتی نهضت حسینی نوشته پدر معلم تان را مطالعه می کردید قطعا پی می بردید که حسین(ع)؛ خود، خانواده، دوستان و بستگان، مال و دارایی و جان و هرچه را که داشت فدای آن کرد که امثال شما در زیر سایه برخی ها نباشید و افسوس از این نمک نشناسی و ناسپاسی. افسوس از این کوردلی!

شاید زمان آن رسیده یادآوری کنم نوشته های پدر شهیدتان که لباس پیامبر به تن داشتند؛ جزو سندهای مهم بازخوانی واقعه عاشورا در دهه های اخیر بوده است. شاید که نه قطعا اگر آن بزرگوار در قید حیات بودند واکنشی بسیار شدیدتر از آنچه جامعه مدرسین داشته از خود برزو می دادند شاید که نه قطعا اگر آن بزرگوار این روزها را می دید با دلی شکسته، از شما دلگیر می شد تا نبیند چطور شما اسلام و واقعه کربلا وعاشورای حسینی را با مناسبت های ورزشی سیاسی، اجتماعی و نمایشی دیگر ادیان تطبیق می دهید و وا اسفاه!!!  شما را چه می شود که با مراجع بزرگوار که جای پدر شهیدتان هستند و همسنگر ایشان در میدان مبارزه با تفکرهای انحرافی بوده و عمری را جنگیده اند، در افتاده اید و  با نظر ایجابی در خصوص لزوم بازی فوتبال در این روز حزن و ماتم سعی دارید آنها را به چالش بکشانید! هیهات که هر کس با آل پیامبر درافتاد ریشه خود را زده است پس جای آنکه در چیزی وارد شوید که نه علم آن را دارید و نه تجربه آن را، بهتر است به وظیفه تبلیغی خود عمل نمایند و توپ را در زمین شجره ملعونه بیندازید.

به شما و دوستان هم فکرتان که با نطق های غیر تخصصی شما شادی می کنند تذکر میدهم که بازی فوتبال ایران و کره در شب عاشورا؛ بحثی تخصصی است. اگر از مشاورین آگاه استفاده می کردید درک می کردید فوتبال هم در صحنه داخلی و هم در عرصه بین الملی؛ قوانین و قواعد مشخص و معینی دارد که اگر اندکی به این مقررات دقت می شد به راحتی امکان این وجود داشت که اینطور به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت بی احترامی نشود و اینجا لازم است پاره ای از این موارد را اشاره کنم باشد که این امر به معروف راه بر گمراهان باز کند اما قطعا هیچ منطق و نوشتاری نمی تواند خواب زده ای را بیدار کند؛

اولا؛ به فدراسیون فوتبال از طریق فیفا اعلام شد که تقویم مناسبت های خود را اعلام نماید مثل کشورشجره ملعونه _عربستان_ که اعلام کردند که در مراسم حج هیچگونه مسابقاتی انجام نخواهند داد ولی آقایان  فدارسیون تقویم خود را اعلام نکرده و نهایتا در این هفته های اخیر اعلام کردند تا این مناسبت عظیم ملی که مهمترین مناسبت اسلامی شیعی است _ چرا که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است_  در تقویم فیفا قرار گیرد اما بعلت کاهلی و اعلام از وقت گذشته در تقویم قرار نگرفت و حتی آقایان فدراسیون زمانی که برای قرعه کشی حضور داشتند و متوجه تقارن ضد اسلامی این بازی با این روز مقدس شدند بازهم  اعتراض نکردند! و نسبت به تغییر تاریخ هیچ اقدامی انجام ندادند و تنها در این دو سه هفته اخیر که کار از کار گذشته، شروع کرده اند به اطلاع رسانی که بنده تذکرات کافی و راهکارهای اجرایی برون رفت از این مشکل را منتقل نمودم ولی پاسخی نداشت چون آقایان دقیقا قصد بازی رسانه ای را داشتند تا تریبونی بدست آورند و بر اسلام عزیز بتازند! جالب اینکه در این مدت؛ آن دسته از نمایندگان محترم و دلسوز ملت که نسبت به کشور و دین خود احساس مسوولیت می کنند، نطق نموده و اعتراض کردند اما شما یا حضور نداشتید یا توجهی نکردید. حالا سوال این است؛ شما که اینهمه دم از موقعیت بین المللی می زنید چرا در اتفاقات المپیک ساکت بودید؟ چرا وقتی جایگاه ایران از رتبه ۱۳ به رتبه ۲۵ تنزل پیدا کرد _سقوط دوبرابری_ چرا باز ساکت بودید، خفت برای ورزش کشور از این بزرگتر که طی چهار سال دوبرابر سقوط کند؟  اگر دلسوز کشور و متخصص بودید حتما نطق می فرمودید. شاید هم سکوت اختیار کردید چون موافق تنزل رتبه ایران بوده اید!

دوما؛ سوال این است اگر آقایان در فدراسیون فوتبال در یک ماهه اخیر آنطور که می گویند پیگیر موضوع بوده اند، چرا تلاش هایشان نتیجه ای در پی نداشته؟ پر واضح است که تلاشی صورت نگرفته جز چند مکاتبه از موعد گذشته!

سوما؛ بهتر این است کمی به موضوع با دقت نگاه کنید آنگاه متوجه می شوید در حال حاضر تمام هزینه های جاری کنفدراسیون فوتبال آسیا را شجره ملعونه و آل خلیفه پرداخت میکند. کمی به عقب برگردید شاید بیاد بیاورید در انتخابات اخیر جهت انتخاب رییس کنفدراسیون آسیا که نماینده ایران حضور داشت و برای کرسی مدیریت رقابت کرد، وقتی متوجه شدند کل انتخابات را بهم زدند تا ایران رای نیاورد و به نقشه شومشان برسند پس واضح است این توطئه ننگین ضد شیعه _برگزاری فوتبال در شب عاشورا_  از قبل طراحی شده بود که امیدوارم شما در صف نباشید.

و چهارم؛ اینکه جای شماتت و توبیخ فدارسیون فوتبال برای بی تبدیری و سوء مدیریت در عدم اعلام تقویم آئین ها و مراسمات مذهبی به کنفدراسیون و نیز مسامحه و سهل انگاری که در تغییر زمان بازی صورت گرفته و هیچ پیگیری جدی برای جابه جایی آن انجام نشده، شما و هم قطارانتان شروع به سخن فرسایی در مواردی می کنید که تخصص کافی در آن ندارید! البته جای تعجب نیست که بارها چنین مواردی از شما دیده شده است. بهتر است متوجه غفلت فدراسیون باشید نه اینکه واقعه عاشورا را دستاویز اهداف خود نمایید.

در پایان وظیفه خود می دانم یادآوری کنم شما وکیل مردم هستید؛ پس بهتر است در مسایلی که تخصص ندارید وارد نشده و دلسوزی و حس مرجعیت روحانیت را محکوم نکنید و العاقبه للمتقین.

ومن الله التوفیق

سرباز اهل بیت و خادم مردم

رئیس بنیاد ملی نخبگان ورزش

حمید انصاری فر

لینک کوتاه : https://seina.ir/?p=322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. بسیار عاللی

  2. باسلام
    به وجودتون افتخار می کنیم
    حق نگهدارتون ان شاءالله
    پاینده باشید جناب دکتر انصاری فر

  3. با سلام خدمت مدیریت خبرگزاری
    لطفا از بچه های رسانه ورزش که تحصیل کرده اند استفاده کنید .
    ضمنا قابل ذکر است که بچه های دانشگاه فردوسی مشهد پیگیر فعالیت های آقای دکتر انصاری هستند خدا وکیلی آقای انصاری مثل شیر مراقب همه حرکات مدیران ضد انقلاب هست دعای ما در جوار آقا امام رضا بدرقه راهتون باشه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.